Doelstellingen

Onze doelstelling is een bijdrage leveren aan bekendheid van de ernst en complexiteit die Anorexia Nervosa met zich meebrengt. Hiernaast een bijdrage leveren aan het versterken van behandelingen die bijdragen aan het herstel van een eetstoornis en een meer aansluitende behandelingswijze.

Ook willen we middels Stichting Letje financieel bijdrage leveren aan onderzoek, het sponsoren en ondersteunen van organisaties de al behandeling bieden voor patiënten met een eetstoornis. Wanneer u hier meer over wilt lezen, klik dan door naar organisaties en onderzoek. Om deze financiële bijdrage te kunnen leveren gaan wij diverse activiteiten organiseren, zie hiervoor activiteiten.

Vanuit Stichting Letje wordt ondersteuning aangeboden, mede door het delen van  ervaringsverhalen op de website, ondersteuning face to face en het geven van voorlichting.